srijeda, 20. lipnja 2018.

Koktel tapasa i blogera za još jedan uspješan meet up Gastro.hr-a



Skuhali smo i drugi blogerski meet up u organizaciji Gastro.hr-a!
Kad je stigla pozivnica za ovo druženje, zatekla me zadana tema. Tapasi. Odlučila sam se odmaknuti od tradicionalne kuhinje kojom se inače bavimo i iskombinirati nekoliko mi dragih recepata. Naravno, opet sam bila nervozna. Iako većinu ljudi sad već dobro znam, ipak je drugačije kuhati za svoju obitelj i prijatelje. Ovo su ipak ljudi koji vole i cijene dobru hranu i da, ja sam tremaroš a nikako nisam htjela razočarati drage kolege blogere.


Djevojke s Gastro.hr-a su, kao i prvi put, savršeno odradile organizacijski dio i kad smo stigli na adresu jarunskog stana s prekrasnom terasom, već je sve bilo spremno i mogli smo odmah krenuti na posao. Uz čašu vina smo popričali o receptima koje spremamo, izmijenili neka iskustva i začas smo bili u kuhinji.



Ena s bloga Foodgasm by Ena i ja smo se prve bacile u kuhinju. Ona da bi napravila tijesto za svoje empanade s junetinom a ja da bih ispekla pile. Enina vještina s tijestom me bacila u trans i znala sam da će ovo jelo biti savršeno.



Moja ideja s piletom je bila da u cijelu ovu priču dodam i jednu uspomenu na Anthonyja Bourdaina pa sam iskoristila njegov recept za pečeno pile iz knjige Appetites: A Cookbook koju mi je Zvonimir poklonio za nećurećikoji rođendan.



Odlučila sam ispeći cijelo pile po tom receptu i nakon pečenja ga pretvoriti u pulled chicken. Pile sam napunila limunom i začinima, i da, brdom maslaca ispod kože da bude što sočnije. Dok se pile peklo, nisam imala baš nekog posla, osim okretanja i podlijevanja pileta, pa sam sa zanimanjem promatrala što drugi blogeri pripremaju.


Vedran s bloga Začinjeno s ljubavlju je spremao ceviche od brancina s avokadom koji je servirao na zapečenom kukuruznom kruhu a bilo mi je interesantno proučavati filetiranje i čišćenje ribe od kosti pošto zaista nemam iskustva s ribom.


Ceviche je spremala i Andrea s bloga Cukar no ona ga je radila na drugačiji način i od druge ribe. Njen ceviche je bio od orade i interesantno poslužen u čašicama. Već sam miris je bio savršen.


Simpatičan duo s bloga Sweety & Spicy nas je dobio već samim mirisima dok su pripremali svoje jelo, grilanu palentu sa džemom od luka, smeđim šampinjonima i svježim matovilcem. Tako su lijepo to servirali da sam pomislila kako moram malo više svog vremena i truda uložiti u serviranje jela jer, da vam budem iskrena, to mi je dosta slaba točka.


Slatki dio ovog tapas druženja je pokrio, naravno, Marko s bloga Marko bakes, koji me opet oduševio, ovaj put svojim churrosima koje je poslužio s umakom od čokolade. Da, prva sam navalila i bila sam jako sretna.


U jednom trenu smo svi bili u kuhinji, pripremali svoja jela a Darko Kontin nam je održao zanimljivu radionicu o društvenim mrežama i njegove savjete smo rado saslušali i sigurno ćemo ih primijeniti u nekom trenutku jer su zlata vrijedni.



E tu je već nastala gužva u kuhinji jer su svi dovršavali svoja jela da bi se mogli posvetiti Vedranu Gulinu, koktel majstoru koji nam se pridružio da bi malo od svog širokog znanja podijelio i s nama.



Sad ću malo više o svom jelu. Na našem ste blogu mogli čitati o mom oduševljenju venezuelanskim arepama koje sam prvi put probala u genijalnoj areperi obitelji Luque a za naš blog ih je i spremala draga prijateljica Lucia. Od tog dana, kad sam naučila kako se arepe spremaju, Zvonimir i ja često u njima uživamo doma i htjela sam, na ovom druženju, i ljudima koji ne znaju za arepe, malo ih približiti.


Pečeno pile sam pretvorila u pulled chicken, ako što sam već napomenula, i dodala sam još maslaca da bi imali i umaka od pečenja uz meso. Narezala sam već brie, sir koji obožavam u arepama te malo gaude jer nikad dosta sira. Umak sam pripremila od jogurta, vlasca i začina.


Ideja je bila da radim mini arepe no kad sam vidjela kojim tempom to ide, odlučila sam ipak napraviti midi arepe da ne trošim previše vremena u kuhinji dok se vani spremaju kokteli.
Arepe se inače pune u džepiće koji se u njima naprave. Pošto još nisam dovoljno vješta s tim dijelom, ja sam naše midi arepe rezala više nalik običnim sendvičima i punila ih redom: brie, piletina, gauda, i malo umaka.



U toj brzini, moram priznati da nisam previše pažnje obraćala na vizualni dio, najbitnije mi je bilo da su fine a bila sam sigurna da to neće biti problem. Divno začinjena piletina je savršeno odgovarala sa sirom i da, mislim da su svi prisutni bili zadovoljni.




Lagano umorna od borbe s arepama i vremenom, odahnula sam kad su sva ta divna jela bila spremljena i poslužena i mogli smo krenuti na kušanje. I jela i koktela.
Vedran, majstor od koktela, nas je učio kako se kokteli rade pa smo imali priliku i smućkati svako svoj. Zabave tu nije nedostajalo, a kad su došle i torte slastičarnice Biberon, koje su me oduševile, mogli smo službeno ovo druženje proglasiti i više nego uspješnim.



Hvala ekipi s Gastro.hr.-a na veselom i finom druženju te kolegama blogerima na odličnim jelima koje su pripremali i njima nas oduševili.


I sad ću biti malo emotivna i reći vam koliko obožavam sve ove ljude. Od prvog trena, druženje s njima je kao da se znamo oduvijek i ovo je doista potvrda onog što volim uvijek isticati, da ono što je na stolu čine i ljudi oko tog stola. A svi znamo da ljubav ide kroz želudac i puno je ljubavi na ovakvim druženjima. Veselim se svakom koje je pred nama.
 









Nema komentara:

Objavi komentar