ponedjeljak, 29. travnja 2019.

Piletina marinirana u tamnom pivu na Weber Pulse grillu




Otkud da krenem, od recepta ili nove najdraže stvari u mom životu? Ok, krenut ću od početka.
Naime, nedavno sam bila na Weberovoj Grill akademiji u restoranu Tri lučke u Krškom i nakon što sam se upoznala s vrstama Weberovih grillova, njihovim mogućnostima i prednostima, moram priznati da se dogodila ljubav na prvi pogled.


Nikad nisam o električnim grillovima razmišljala kao opciji, znate kako to ide kod nas, ili je vatra ili ništa. Kakve brikete, nema roštilja ako nisi nacijepao drva.
Lako je tako kad imaš dvorište, a što kada si ograničen s par kvadrata balkona? U zgradi? Sa susjedima koji nisu baš najsretniji kad im netko dimi pod prozorom?
Weber Pulse je točan odgovor. Na akademiji sam posebnu pozornost obratila na okus jela s Pulsa. Zanimalo me koliko je velika razlika između mesa ispečenog na ovom grillu i na onom na ugljen.
Moram vam iskreno reći, minimalna. Svakako ne dovoljno velika da bih svoju ljubav na prvi pogled pogledala još jednom u drugom svjetlu.


S obzirom na to da je nekakva tradicija kod nas da "žene gule krumpir u hladovini" dok muškarci okreću meso na roštilju, moram priznati da su moja iskustva s grillom minimalna, a paralelno s tim moje veselje da se primim u koštac s još jednim izazovom je na maksimumu.
Pogotovo kad prve korake radim na ovom ljepotanu. Da, vizualni dio mi je također bitan, a ovaj Pulse izgleda kao mali robot koji samo što ne okreće meso sam.
Volim misliti da držim korak s tehnologijom, pratim što se događa, stvara i, nažalost, ovisna sam o svom mobitelu i kojekakvim čarobnim aplikacijama na njemu.
To je još jedna od čudesnih sitnica s kojom me ovaj grill osvojio. Naime, osim što ima LED display na kojem u svakom trenutku stoji ispisana temperatura unutar roštilja, ima ugrađen i igrill termometar koji je bluetoothom povezan s, pogodite, aplikacijom na mobitelu. Mjerna sonda se umetne u komad mesa koji pečemo, povežemo se bluetoothom i na Weberovoj aplikaciji odaberemo vrstu mesa i koliko ga pečenog želimo te nam aplikacija prikaže koju temperaturu mora unutrašnjost mesa doseći. Što znači da mi poklopimo grill i čekamo da nam aplikacija javi kad je meso pečeno.


Teoriju sam savladala, trebalo se baciti na praksu. Pulse je svoje mjesto na balkonu našao, slijepo smo slijedili upute, sve brzo i bezbolno sastavili (moram priznati da sam se malo pribojavala i tog dijela), otpakirali sve dodatke koji su s roštiljem došli i mogli smo krenuti.
Pošto sam spremala recept za današnji cooking show na Chill&Grillu , bila je ovo savršena prigoda da taj isti recept i isprobam.

Piletina u tamnom pivu

1 kg otkoštenih pilećih bataka i zabataka
2 dcl tamnog piva
sok jednog limuna
žlica sitno sjeckanog bosiljka
žlica sitno sjeckanog origana
žlica sitno sjeckanog peršina
1 dcl ulja
4 češnja češnjaka
1 žlica senfa
sol, papar

600 grama krumpira
200 grama divljeg radiča
jaja
sol, papar
ulje, začini

Piletinu sam prvo odvojila od kostiju, i pripremila marinadu. Senf sam pomiješala s uljem, dodala sok jednog limuna, sitno sjeckane svježe začine, češnjak i pivo. Bogato sam posolila i popaprila i pustila da se marinira nekoliko sati. Najbolje bi bilo ostaviti preko noći.


Zagrijala sam roštilj na maksimalnu temperaturu i zatim spustila temperaturu na srednju koja je savršena za pečenje piletine. Piletinu sam stavila na grill koji sam prethodno lagano nauljila te sam utaknula mjernu sondu u najdeblji komad, upalila aplikaciju, odabrala komad mesa koji pečem te pratila temperaturu.


Prednost ovog grilla je što se meso brže ispeče pošto je temperatura rešetke ista kao i temperatura u
grillu što znači da se na njemu može peći direktno (na rešetki) ili indirektno što oponaša peku. Odlučila sam danas isprobati obje mogućnosti te sam pripremila i mladi krumpir koji sam dobro izribala i stavila kuhati u kori da bih ga indirektno pekla u posudi za pečenje na ovom grillu.




Za to vrijeme sam okrenula piletinu i pustila da se ispeče i s druge strane.
Gotovo kuhani krumpir sam izvadila iz vode, narezala na veće kocke, stavila u posudu za pečenje, nauljila i dodala nekoliko komadića svježih začina, bosiljka i peršina te posolila i popaprila.
Piletina je bila gotova za 20ak minuta što mi je i dojavio igrill, a i sama sam se uvjerila zavirivši pod poklopac.


Na brzinu sam četkom samo malo počistila grill i na njega jednostavno stavila pripremljeni krumpir. Temperaturu sam pojačala na visoku i pustila da se krumpir zapeče.
Zapečeni krumpir sam pomiješala s narezanim i očišćenim divljim radičem, te još malo posolila i poparila, dodala ulje i vinski ocat i napravila salatu.


Da isprobamo još jedan dodataka koji je stigao s Weber Pulse grillom, izvadila sam i ploču od lijevanog željeza, dobro zagrijala i na nju bacila tri jaja, posolila ih i zaklopila roštilj na par minuta dok jaja nisu bila savršeno pečena.



Ne znam koliko možete vidjeti na fotografijama, ali piletina je bila savršeno ispečena, meka i sočna, krumpir hrskav izvana, a kremast iznutra, a jaje čvrsto gdje treba biti dok se žutanjak razlio točno onako kako sam si zamislila.



Reći ću samo da je ovaj čarobni grill ispunio sva moja očekivanja i poprilično sam ponosna kako je ovaj praktični dio našeg upoznavanja prošao.
Veselim se novim receptima koji će biti s lijepim danima, ali i onim malo manje lijepim jer nas na balkonu kiša ne može zaustaviti u namjeri da pojedemo nešto s ovog grilla.


Nema komentara:

Objavi komentar