subota, 31. prosinca 2016.

Temfani picek


Kažu da na Staru godinu treba jesti perad jer ona čeprka nogama unazad, pa sve loše ostaje iza nas a na Novu godinu treba jesti svinjetinu jer svinja ruje unaprijed pa gura sreću u novu godinu. Tako ćemo mi na samu Staru godinu završiti ovu 2016. receptom sa piletinom, da sve loše ostane iza nas i da u novu godinu uđemo samo sa lijepim osjećajima.


Ovog smo piceka pripremali također u Međimurskom cekeru čija nam je vrata otvorila obitelj Novinić.
Znate ono jelo koje jedete kad vam treba nešto toplo, domaće i uvijek kuhate isto? To je meni temfani picek. Comfort food. Jedina razlika u pripremi mojeg je u prilogu, ja inače uz svog piceka pripremam pire krumpir a u Međimurskom cekeru smo pripremali trgance.


Recept:

2 manje glavice luka
2 kg piletine
crvena paprika
brašno
3 dcl kiselog vrhnja
lovorov list
sol, papar
žlica masti

za trgance:
0,5 kg brašna
voda
sol


Ninina mama nas je vodila kroz ovaj recept tako da Nina i ja nismo morale puno razmišljati.
Nasjeckale smo dvije glavice luka i prodinstale ga na žlici svinjske masti.


U međuvremenu nam je mama narezala kirurškom preciznošću piceka na komade, tako da je nama samo preostalo diviti se kako je to uredno napravila i učiti, naravno.
Na prodinstani luk, dodale smo crvene paprike i na tome ispržile kratko meso sa svih strana da se zatvori i ostane sočno iznutra.


Zalili smo piceka vodom, dodali soli i papra te lovorovog lista. Ostavile smo da se picek krčka lagano dok smo se mi bavili trgancima.


Trgance je jako jednostavno napraviti a tako su fini. Zamijesiti tijesto od pola kilograma glatkog brašna, soli i vode dok vam nije dosta. Pažljivo s vodom, malo po malo da ne pretjerate. Moram priznati da smo i ovo prepustile mami koja je vješto zamijesila tijesto, slagala ga u manje komade i s njih kidala u kipuću vodu trgance brzinom svjetlosti dok sam je ja samo pokušavala pratiti. Nemoguće.
Trgance smo kuhali tik prije nego su išli na stol, oni su najbolji svježi i još vreli.


Kad je piletina bila kuhana, poslužili smo se trikom Ninine mame koji mi nikad nije pao na pamet. Naime, ona je izvadila svo meso van iz umaka, dodala u umak mješavinu vrhnja i cca tri žlice brašna te sve zblendala sa štapnim mikserom. Jest da međimurske bake to nisu to tako radile ali ovaj mali trik mi je pun pogodak i moram priznati da sam ga odmah i doma primjenila.


U fini zblendani zgusnuti umak smo vratili piletinu i još malo prokuhali i začinili do kraja. Taman su trganci bili gotovi i vreli i spremni za papicu i to je to, okus djetinjstva na stolu.



Nina je pripremila uz piceka finu salatu od crvenog zelja a da nam grlo ne bude suho, Novinići su se pobrinuli vinom iz svog podruma.


Drago mi je da smo moje najdraže jelo spremali u tako krasnom ambijentu i da ovu divnu godinu završavamo upravo postom iz Međimurskog cekera!



I tako smo došli do kraja ove godine i zabrcali našim picekom sve loše iza nas i u novoj godini vam želimo samo najljepše osjećaje, ljubavi, pune stolove a i džepove! Sretna vam nova 2017.!


Nema komentara:

Objavi komentar