ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

Šaran u kuruznom brašnu



Jako malo ljudi koje poznajem voli šarana. Ja sam jedna od tih malo. Neki se žale na okus mulja, nekima je premasno meso. Meni ne smeta ni mulj a bome ni masnoća. Prefin je kad se dobro pripremi, garantiram.


Obično šarana pripremam cijelog u pećnici i rijetko se uhvatim pohanja no ovo je bila odlična prilika jer, već sam spomenula, imamo finog bijelog kukuruznog brašna i samo čekam priliku da ga iskoristim.

Rado bih da je ovo jako kompliciran recept no ovog puta ćemo jednostavno.

Recept:

odresci šarana
glatko brašno
kukuruzno brašno
bjelanjak
sol, papar
krumpir, ljubičasti luk, bučino ulje, ocat, sol i papar za salatu




Odreske šarana sam dobro nasolila i popaprila i ostavila kojih pola sata tako prije pečenja. U međuvremenu sam stavila kuhati krumpir i pripremila sastojke za paniranje.
Volim panirati. Volim. I lažem sad jer ne volim. Nisam još savladala onu tehniku "jedna ruka za suhe sastojke, druga za mokre", koja garantira čiste ruke. Moje se ruke tokom tog procesa pretvore u grudu smjese za paniranje. A nema ljepšeg osjećaja od tog.


Uglavnom, prvo sam odrezak uvaljala u glatko brašno, onda u izlupani bjelanjak pa na kraju u kukuruzno brašno. I ponavljanje postupka dok ne ponestane odrezaka.


Šarana sam pohala na svinjskoj masti. Ne znam zašto. Zato što je to riba koja mi ide sa špekom a i kažu da je šaran svinja među ribama pa zašto ne. Par minuta s jedne strane, par minuta s druge strane do lijepe zlaćane boje i to je to.


Skuhani krumpir sam brzinski ohladila pod mlazom hladne vode, ogulila i narezala na malo veće komade ovaj put. Narezala luk, pomiješala i začinila obilato masom divnog bučinog ulja, malo octa, soli i papra.




Brzo, jednostavno i prefino.

Da ne bi bilo prejednostavno, radio se u isto vrijeme i desertić, no recept imate par stranica prije. Zlevanka nas je toliko oduševila da nije prošlo dugo do ponavljanja i utvrđivanja gradiva, pa se i to na brzinu ispeklo.




Mislim da je ovo najmanje teksta što sam do sad ikada napisala, ali bez dodatnih komplikacija, s jednostavnim receptom dolazi brdo prekrasnih Zvonimirovih fotografija pa vas puštam da uživate u tome.



Nema komentara:

Objavi komentar